Obserwatorzy

sobota, 3 marca 2018

Kopertówki komunijne


Cześć!

Niedawno hucznie witaliśmy Nowy 2018 Rok,
a już mamy za pasem dwa miesiące.
Nie wiem jak Wam, ale mi strasznie ten czas szybko leci i ucieka ;)
Aż za szybko,... czasem chciałabym móc go na chwilę spowolnić...

Obecnie mamy marzec, przed nami lada chwila święta Wielkanocne,
i za raz potem maj! 

Niektórzy bardziej zorganizowani niż ja,
(bo nie wiem, czy wiecie moje drugie imię to "na ostatnią chwilę" hihihi)
już planują przygotowania do uroczystości Pierwszej Komunii Świętej,
wiele osób już otrzymało zaproszenia i poszukuje obecnie pamiątek,
które będą mogli wręczyć dzieciom.

Ja dzisiaj chcę Wam pokazać, jedną z moich propozycji :)

Przygotowałam dwie kopertówki.
Delikatne, ozdobione tekturkowymi kielichami,
nawiązującymi do uroczystości tego wyjątkowego Dnia.

Zapraszam:








I jak wam się podoba?..
Ja bardzo lubię tą formę pracy i często po nią sięgam ;)


Korzystając z okazji zapraszam Was na nasze Candy,
które wczoraj ruszyło na naszym blogu
Nagrody są fantastyczne i mega bogate ;)






Pozdrawiam serdecznie 
Patrycja



2 komentarze: